miercuri, 1 septembrie 2010

9


- Ce vrei de 9?
- Pe tine, de 9 ori. Când ceasul va arăta ora 9, vreau să te găsesc în faţa uşii. Vei bate încet de 9 ori iar eu voi alerga grăbită să-ţi deschid, folosindu-mă doar de 9 paşi. Îţi voi sări fericită în braţe şi ne vom contopi într-o îmbrăţişare de 9 secunde urmată de 9 dintre cele mai bune săruturi ale tale. Îţi voi mulţumi că ai venit în jur de 9 ori pe parcursul a 9 melodii diferite cu care ne vom începe ziua. Vom sări în pat şi vom butona telecomanda, apăsând adormiţi pe cele 9 butoane ale sale. Nu vom găsi nimic, aşa că ne vom refugia în aşternuturile în care ne-am ascuns de cel puţin 9 ori până acum. Mă vei muşca si voi ţipa în 9 feluri diferite, acuzându-te că ai să mă laşi doar cu 9 degete. Vei mai încerca de înca 9 ori până vom ajunge la o nouă înţelegere, îţi voi da alte 9 şanse de a mă face de 9 ori mai fericită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu