miercuri, 31 august 2011

Prima zi de toamnă



Pot să te sărut pe spate?
Pot să-ți dăruiesc ultimul gând al zilei?
Pot să-mi imaginez un viitor în care tu și eu cucerim lumea?
Pot să mă închid în tine atunci când suntem numai noi?
Pot să visez la tine, la ploaie și la talpile noastre goale cutreierând asflatul ud și asborbind senzații noi?
Pot să ard în așteptarea ta?
Pot spera că voi știi întotdeauna unde ești?
Pot să aud că suntem mai puternici decât toți?
Pot să simt mai mult din tine în fiecare zi?
Pot să ajung cu tine acolo unde nici tu n-ai ajuns?
Pot să zbor la pieptul tau?
Pot să mă urc în copaci și să strig că sunt mici în comparație cu ce am în suflet?
Pot să fiu învaluita de roșu atunci când te privesc?
Pot să-i permit inimii să bată chiar mai repede?
Pot să-ți mulțumesc cu dragoste?
Pot să te-nvelesc cu noaptea și să-ți tulbur pielea?
Pot să te vreau de două ori pe secundă?
Pot să-mi pierd suflul când nu ești aici?
Pot să te scriu în cuvinte fără să pierd frumusețe?
Pot să te pictez în culori fără să-mi scape puțina magie?
Pot să te păstrez cumva, pentru totdeauna, în aceste rânduri?
Pot?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu