duminică, 7 august 2011

Înțeleg riscurile


Într-o lume în care realizezi ce îţi doreşti cu adevărat doar în momentele grele, într-o lume în care simţi cine ţi-ar alina durerea şi te-ar face să regăseşti fericirea doar atunci când te doare, într-o lume în care te lupţi cu timpul şi nu lupţi doar pentru tine ci şi pentru ceea ce iubeşti, într-o lume în care normalitatea şi nebunia pot însemna întotdeauna altceva şi într-o lume în care soarele nu străluceşte în fiecare zi sub ochii tăi.. eu te am pe tine. Tu, cel care mă aşteaptă de fiecare dată, mă îngrijeşte şi mă ajută chiar dacă nu poate fi mereu lângă mine, tu mă iubeşti aşa cum nu mi-am imaginat vreodată că voi fi iubită.
Eu te voi iubi întotdeauna, aşa cum marea îşi iubeşte plaja fiindcă o încălzeşte, nisipul ei fierbinte îmblânzind valurile şi calmând apa rece. Iar marea, în schimb, o răcoreşte când începe să ardă, amestecându-se la mal şi devenind nedespărţite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu