sâmbătă, 18 decembrie 2010

You have to promise you will fall in love with me.

Dacă te vei îndrăgosti vreodată de mine, trebuie să ştii de cine te îndrăgosteşti de fapt.

Te îndrăgosteşti de inocenţa ce-mi îmbracă pielea, din cap până-n picioare, ca un tatuaj temporar ce ţipă să fie înlăturat. Te îndrăgosteşti de modul în care ochii mei nu sunt nici verzi, nici albaştri, şi nici gri; ci căprui, banali şi adânci ca o groapă de pământ fără fund. Te îndrăgosteşti de nenumărate vise divizate în dorinţe ce aşteaptă să fie ghicite, cereri ce au evadat prin cuvinte şi fantezii ce îmi colorează ochii şi mintea. Te îndrăgosteşti de un suflet pueril, o inima naivă şi un trup plin de pasiune. Te îndrăgosteşti de focul ce-mi arde sub piele şi mă face vulnerabilă, dependentă de dragoste şi exagerat de firavă. Te îndrăgosteşti de lacrimile ce-mi invadează timid obrazul la fiecare întâlnire cu vântul rece şi de imaginaţia ce se străduieşte să-mi rezerve un loc în mintea ta.

Daca te vei indrăgosti vreodată de mine, te vei îndrăgosti de frigul mâinilor mele, săruturile arzătoare dar blânde, părul de culoare nedorită şi imprudenţa cu care te voi dori mereu în braţele mele.

Dar te vei îndrăgosti, de asemenea, şi de nevoia constantă de a te face fericit. Şi nimic nu va conta mai mult decât faptul că te-ai îndrăgostit de mine, si nu de oricine altcineva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu