marți, 18 mai 2010

Struguri

Te-ai intrebat vreodata unde ajung oamenii dupa ce mor? Cantecele spun ca in nori, sau deasupra, sau undeva intre. Am fost acolo si nu era nimeni. Am zburat cu avionul si te-am cautat 2 ore prin, pe si dedesubtul albului imaculat al norilor, si in fiecare particica de albastru al cerului. Nu erai. M-am gandit ca poate esti mai sus, poate toti sunteti.. dar daca ar fi asa, nu ar vedea cercetatorii si astronautii si extraterestrii? Nu v-ar arata ei cu degetul si nu v-ar pune sa va alegeti steaua? Ei bine, atunci m-am gandit ca daca nu esti sus, sigur esti aici jos, cu noi. Da, poate traiesti chiar printre noi, si ne schimbam zambete pe strada sau ne deschidem usi si ne multumim cu respect, dar tu ai uitat cine esti si nici nu mai arati la fel, iar eu nu mai stiu sa te recunosc. Oricum, te simt mai aproape acum ca stiu ca esti aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu