joi, 12 august 2010

Cu întuneric în jur şi foc lângă mine

Îmi place cum ochii tăi mă răpesc de fiecare dată când tânjesc după întuneric
Îmi place cînd respiri şi te opreşti ca să respir şi eu
Îmi place perechea ta de buze care face geloase toate lalelele din lume
Îmi place cât de uşor te pierzi in somn şi cat de des te fură
Îmi place viaţa din privirea ta si fericirea pe care o emană
Îmi place caldura corpului tău si zâmbetul pe care mi-l dăruieşti zilnic
Îmi place vocea ta de copil când încearcă să se asorteze cu pielea ta de foc
Îmi place cum miroşi şi cum mă infiori fără nici un efort
Îmi place când îmi explici lucruri pentru că simţi că trebuie să ştiu şi eu
Îmi place când nu poţi sta supărat pe mine mai mult de 4 secunde şi zâmbeşti chiar şi în alea 4
Îmi place când vrei să mă faci să mă simt protejată şi îmi arăţi cât de dur eşti
Îmi place că în ciuda faptului că uneori te refuz zici "bine" şi mă pupi în continuare
Îmi place cum mă faci mincinoasă şi îmi zici că sunt scumpă în acelaşi timp pentru că îţi place să-mi faci complimente dar nu-ţi convine să le primeşti
Îmi place să te iubesc si să fiu iubită de tine.
Îmi place când mă placi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu