miercuri, 17 august 2011

Secret

Noapte.
Te privesc și mă gândesc că te iubesc. Te privesc și reușesc să mă definesc numai prin tine. Ai adormit încet, după ce am făcut dragoste. Epuizat. Eu nu reușesc să închid ochii. Îmi place să cred că ți-am dăruit un somn fericit. Cu trupul meu, neputincios acum să ascundă. Fâșii de mușchi care acum sunt lăsate în voia lor, istovite de oboseală. Am avut în noaptea aceasta ceea ce luni întregi ne-a apărut sub trăsăturile teribile ale dușmanului, timpul. Ai descoperit - în sfârșit! - cât de mult îmi place să fiu sărutată pe spate. La săruturile tale, minutele par ore. Te iubesc. Te iubesc. Te iubesc. Am repetat-o la infinit. Cum să-ți descriu frumusețea timpului? Fericirea de a ști că nu vei pleca? Mâine mă voi trezi lângă tine. Iubindu-te. Aș vrea să te scutur ca să ți-o spun. Cearșaful tău mototolit miroase a dragoste. Cea pe care am făcut-o. Și cea pe care o vom face. Ți-am spus deja că te iubesc?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu