marți, 9 noiembrie 2010

Dragă V


Astazi am pierdut ceva din mine si incontestabil am pierdut ceva din tine. M-am scufundat, am cazut intr-o posibilitate si am inotat in dorinte, m-am inecat prostesc in iluzii. M-am agatat de ieri si am atins un zambet, dar am fost lovita de aceiasi nestire imprudenta ce ma tine in continuare captiva. Si mi-ar placea sa facem schimb de chei, sa te deschid fara sa vrei si sa-ti umblu prin sertare, sa-mi satisfac curiozitatea. Si imi doresc sa bem cafele ce-mi fac rau in dimineti ce nu-ti fac bine, sa facem imposibilul sa para o gluma in timp ce transformam intrebarile in raspunsuri. Si vreau sa-ti descopar focul de sub piele in timp ce iti fur culoarea de pe buze, vreau sa fiu uitata in bratele tale. Dar nu-ti cer nimic, caci s-ar putea sa nu merit. Si nu astept nimic, nimic in afara de-un maine mai bun decat azi si mai puternic decat ieri.

Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu