vineri, 14 ianuarie 2011

Violet imperial

-Mi-ar plăcea să vorbim folosindu-ne doar ochii.

-Şi să stăm culcaţi pe o parte, foarte aproape unul de celălalt.

-Şi să visăm la tot.

-Şi să ai picioarele peste mine.

-Să miroşi a primăvară. Să zâmbesc. Să zâmbeşti. Să-ţi simt respiraţia pe obrazul drept.

-Să mă săruţi pe gât. Să zâmbesc şi să-ţi dau părul de pe frunte într-o parte. Respirăm dimineaţa.

-Să-mi trec mâna prin părul tău. Să-ţi cercetez buzele cu degetele. Să ne odihnim ochii un minut, să-i închidem.

-Să te iau pe sus şi să râzi nedumerită. Să te sărut învârtindu-ne în raze de soare.

-Să uit să respir şi să mă pierd în braţele tale. Să-ţi memorez bătăile inimii.

-Să îţi ascult pulsul pe buzele mele.

-Să mă încălzesc la focul ce-ţi arde sub piele.

-Să te sting cu o ploaie de săruturi.

-Să zboare prin noi milioane de fluturi.

-Să fugim în mare.

-Să îmbrăţişăm valurile. Să ne amestecam.

-Să ne hrănim cu ţipătul pescăruşilor.

-Să credem în imposibil, să plutim...

-Să facem dragoste pe o plaja plouată.

-Să ne îngropam amintirile în nisip. Să ne îndrăgostim.

-De noi.

-Să fim fericiţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu