duminică, 30 mai 2010

Cause if it’s not love, it’s not enough.

- iubitule, mi-ar placea sa merg la un concert
- atunci mergem la concert
- mergem? cum? la ce concert?
- la ce concert vrei tu
- dar... nici nu avem bilete
- am eu bilete
- ce bilete? adica la ce concert?
- la oricare vrei tu, doar alege unul si la acela vom merge!
- te iubesc, te iubesc! nu stiu cum reusesti. ma duc sa vad ce concerte sunt
- hai fugi, eu ma duc sa-ti fac omleta aia care iti place tie atat de mult
- daca mai amesteci omleta in tigaie, din nou, te pun sa-mi faci clatite
- dar ce ai cu omelta mea? asa stiu eu sa fac omleta. te las sa-mi faci omleta neamestecata daca ma lasi s-o fac pe asta in felul meu, ce zici?
- ok, avem o intelegere. si apropo, camasa ta de pe mine ramane aici!
- dar, dar...era camasa mea preferata. si in plus, iti sta mai bine fara ea
- cine a zis ca o vreau ca sa o port? imi place ca miroase a tine, vreau s-o pastrez
- dar eu sunt mereu aici, ce-ti trebuie camasa?
- pentru atunci cand nu vei mai fi.
- dar voi fi intotdeauna aici. da-mi camasa si ai incredre in mine. te iubesc, nu plec nicaieri
- intotdeauna inseamna mereu putin, mereu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu